Lomakkeen tiedoissa ilmeni virheitä. Tarkistathan virheelliset kentät.

Reklamaatio

Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden (2) kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytäthän lomakkeen huolellisesti. Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen: OK-Matkat, Uudenmaankatu 16 A, 00120 Helsinki.

Lue esitettämme 

Vuoden 2022 esitteemme ilmestyy loppuvuodesta.
Vuoden 2021 matkat löydät nettisivuiltamme.

Uutuudet 2021

Tässä esimerkkejä tämän vuoden uutuuksistamme:

Ajankohtaista

07.01.2021
Toimistomme helmi- ja maaliskuun aukioloajat
10.12.2020
Puhelinnumeromme on muuttunut
23.10.2020
Olemme muuttaneet osoitteeseen Hämeentie 31 A
15.09.2020
Vuoden 2021 matkoja myynnissä!