Toivomme, että matkasi oli antoisa ja onnistunut

Toimintamme ja palvelumme edelleen kehittämiseksi tarvitsemme sinun mielipidettäsi. Kerro meille mistä pidit ja mitä parannettavaa jäi.
Arvomme kaikkien palautetta antaneiden kesken 3 kpl 100 euron matkalahjakortteja kuuden kuukauden välein.
Voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti.

Siirry antamaan matkapalautetta

Kiitos ajastasi ja arvokkaista mielipiteistäsi.

Reklamaatio

Mikäli haluat tehdä meille virheilmoituksen ja/tai korvausvaatimuksen, valitse alla oleva linkki. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden (2) kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytäthän lomakkeen huolellisesti. Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen: OK-MATKAT, Hämeentie 31 A, 00500 Helsinki.

Siirry tekemään reklamaatio

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi.

Lue vuoden 2020 esitettämme 

(Tämän vuoden esite ilmestyy myöhemmin keväällä).

Uutuudet 2021

Tässä esimerkkejä tämän vuoden uutuuksistamme:

Ajankohtaista

07.01.2021
Toimistomme tammi- ja helmikuun aukioloajat
10.12.2020
Puhelinnumeromme on muuttunut
23.10.2020
Olemme muuttaneet osoitteeseen Hämeentie 31 A
15.09.2020
Vuoden 2021 matkoja myynnissä!