Anna palautetta matkastasi - mistä pidit ja mitä parannettavaa jäi?

Haluamme rakentaa matkastasi onnistuneen elämyksen, josta jää mukavia muistoja. Toimintamme ja palvelumme edelleen kehittämiseksi tarvitsemme sinun mielipidettäsi. Kerro meille missä onnistuimme ja missä voisimme vielä parantaa. Arvomme kaikkien vastanneiden kesken kuuden kuukauden välein 3 kpl 100€ matkalahjakortteja.
Voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti.

Palaute

Voidaksemme kehittää palveluamme kuulemme mielellämme kokemuksistasi. Voit antaa palautetta alla olevan linkin kautta. Emme vastaa palautteisiin, joten mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat varata matkan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09-2510 200 tai myynti@okmatkat.fi

Siirry antamaan matkapalautetta

Reklamaatio

Mikäli haluat tehdä meille virheilmoituksen ja/tai korvausvaatimuksen, valitse alla oleva linkki. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden (2) kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytäthän lomakkeen huolellisesti. Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen: OK-MATKAT, Uudenmaankatu 16 A, 00120 Helsinki. Huom. 21.9.2018 alkaen uusi osoitteemme on: Fabianinkatu 4 B 11, 00130 Helsinki.

Siirry tekemään reklamaatio

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi.