Toivomme, että matkasi oli antoisa ja onnistunut

Toimintamme ja palvelumme edelleen kehittämiseksi tarvitsemme sinun mielipidettäsi. Kerro meille mistä pidit ja mitä parannettavaa jäi.
Arvomme kaikkien palautetta antaneiden kesken 3 kpl 100 euron matkalahjakortteja kuuden kuukauden välein.
Voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti.

Siirry antamaan matkapalautetta

Kiitos ajastasi ja arvokkaista mielipiteistäsi.

Reklamaatio

Mikäli haluat tehdä meille virheilmoituksen ja/tai korvausvaatimuksen, valitse alla oleva linkki. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden (2) kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytäthän lomakkeen huolellisesti. Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen: OK-MATKAT, Fabianinkatu 4 B 11, 00130 Helsinki.

Siirry tekemään reklamaatio

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi.

Esite

Lue/tilaa

Ajankohtaista

31.03.2020
Tietoa koronaviruksen vaikutuksista kevään matkoihimme
25.03.2020
Tietoa koronaviruksen vaikutuksista matkoihimme
20.03.2020
Asiakaspalvelu toimistollamme on suljettu toistaiseksi - olethan yhteydessä joko puhelimitse tai sähköpostitse
09.03.2020
Koronavirustilanne Italiassa